- Ännu en tidig morgon

Sitter här i min ensamhet och dricker kaffe, lyssnar på Ebba Grön med :]
Lite små mysigt faktiskt, länge sen jag lyssna på Ebba Grön faktiskt . Förut lyssna jag jämt på dom .
Fick bli lite Asta Kask med :] Möhö jag har sett dom . På den tiden då jag hade tuppkam (2007)
Men visst fan kommer jag ihåg låtarna ! Patriarkatet är en av favoriterna !
Känner ju ingen längre som lyssnar på dom, så det blir inte att man lyssnar på dom längre . Knas

Ska försöka få min far att åka till slöjddetaljer med mej idag, vill ha mera lera och en tunnare pensel .
Men får väl se hur det blir med detta !
Annars blir det nog inte att göra nåt idag, fortsätta att måla . Började med ett projekt igår ^^
Men jobbigt nog så blev den lite läskig :S Får väl se hur detta går .

Ska baka pepparkakor i helgen ! Jaa, vi är då lite sega här i Skara, iallafall våran familj .
Men det ska nog bli lite små kul ! Pepparkaks underliv :]

Nee, får nog äta lite nu . Eller gå ut och röka .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0