- Ännu mer ny 50tals musik <3

Jag är helt förälskad i The Baseballs ! Helt sjukt .
Min kärlek till musik är lite sjuklig, kanske skulle bli grupie ? Sikken dröm :]

Blev väckt vid 10 tror jag, av min mor och Bastian :) Blev mys i sängen med Bastian då
Kom inte upp på en kvar för han ville ju då inte flytta på sej ! Dumma hund .
Måste dock ringa Niklas E. idag :/ vill inte, hatar att prata i tele . Men blir nog bra, kanske .
Ska sätta mej och måla sen tänkte jag, eller så blir det lite lek med lera . Länge sen jag måla dock .
Händer nog inte så mycket idag faktiskt, behöver ju inte klä på mej iallafall :)
Flanellskjorta och pyjamasbyxor is thaaaa shit !

Snart helg då ! Igen . . .
Mina päron ska på bio imorgon, blev sjukt chockad när mor sa det . Vet inte när dom gjorde nåt själva sist :S
Vet dock inte va jag ska göra i helgen ! Pokerkväll hoppas jag verkligen på, får se om fru My och herr Jimmy har tid :)
Annars får jag dansa naken i snön eller något liknande, tror dock inte att det skulle vara så populärt här . Barn och tanter vafan !
Får komma på nåt att göra, måla jävel eller något sånt !

Nee, nu ska jag prata med min mamma faktiskt .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0