- Äntligen ett svar :)

Jag kollade runt på lite medborgarskolan efter någon kurs så man har lite att göra, då hitta jag en kurs om ångest .
Det fanns en sida "till" dom som har ångest eller någon som har anhöriga som har ångest . Läste runt lite så hitta jag det som passar in på mej . Generaliserade Ångestsyndromet (GAD) .
Känns faktiskt jävligt gött att få ett svar om vad det är för "fel" på mej, viste att jag hade ångest men det finns flera olika ångest .
Dom har sagt att jag har panikångest men det var fel ! Psykologer är inte så smarta som dom tror .

Var nyss ute på en promenad med min far, och jag fråga om han ville kolla på medborgarskolan efter om det fanns en kurs vi båda vi kunde gå på . Det var därför jag kollade där .
Men inte fan ville han det, han sa att jag kunde fråga mamma istället . Bengt, det är din förlust inte min . Har ingen bra relation med min far, därför frågade jag . Man får bara en chans faktiskt .
Imorgon blir det promenad igen :) med mamma då . Sen blir det en varm dusch ^^
Annars vet jag inte vad jag ska göra imorgon, eller i helgen för den delen . Blir nog inge speciellt .
Kanske pussla lite ? Eller så får jag fortsätta att läsa ^^ måste fan skaffa glasögon, ser typ inget när jag skriver eller läser :S fyfan . Får fixa det någon dag .

Men nu ska jag leta efter en bild !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0