- Back to school

Har sovit en liten stund, va rätt trött . Jävlar va gött det va ! :D
Senare hoppas jag på att fröken My och herr Jimmy kommer på fikabesök :)
Vet inte när jag kommer träffa dom igen efter jag har flyttat :O fast kommer ju iof hem på helgerna .
Kan ju hoppas på att man får träffa Marie lite när jag bor 1 minut därifrån, kanske ?
Aja, får se hur det går . Skönt ska det bli iallafall :) dock kan jag inte tvätta :O
Det ordnar sej :P

Så jag tänker vara kvar lite på msn iallafall, vet inte om jag har nåt internet efter torsdag .
Men det är lugnt för mej, finns mobil . Dom som vill ha nr får väl be lite snällt om det :P

Nu är det såhär att jag har ju då banankladdkaka, baka igår (mamma)
Och då tänkte jag att den som hälsar på mej på onsdag får fika med mej ?
(Jaa, jag mutar folk för att dom ska träffa mej !)



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0