- Det går upp !

Jaaa, mitt självförtroende börjar faktiskt bli lite bättre :)
Men jag viste faktiskt att jag redan är bäst :] Inge snack om saken ! Dom som inte har träffat mej har missat nåt kan jag berätta ! Jag är otroligt charmig ;D

Var och handla med min far idag .
Slöjddetaljer, willys och coop . Lite små trevligt faktiskt, komma ut lite .
Köpte lite mat och sådant till mej tills imorgon . Blir lax och sallad :) Mumma ! 
Tänkte ta ett varmt och långt bad imorgon med :] ansiktsmask och sån tjejskit :P
Idag händer det nog inte så mycket, det var något jag skulle göra . Men jag kommer inte ihåg vad, som vanligt  
Blir väl någon öl och film som alltid . Spela lite tärning med kanske ? Eller lite kort ?
Mamma och dom åker rätt tidigt imorgon så jag får väl spela med mej själv :P
Men det ska bli förbannat skönt imorgon ! Slippa heeeeela familjen, även Bastian ^^

Nu tänker jag lima lite, lekte lite med lera nyss :P

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0