- EgenDesignade töjningar/ny 50tals musik

Jaa, The Baseballs är då ny 50tals rock . Ett helt underbart band . Älskar dom .
Fräcka frills har dom med :P Elvis hår vafan . En av dom låter lite som Elvis med . Och vem gillar inte Elvis ? :O
Lyssnar på dom nu, dom gör covers på olika kända låtar, så man kan dom ju :P nicebajs

Vakna vid kl 9 idag, hemskt ! Men pallra mej upp ur min varma säng :/
Satt upp ett tag, kolla lite på god morgon på 4:an :P sen vandra jag in i duschen . Efter det gick jag och la mej en timme .
Jävla tur att det bara var en timme, sen blev jag väckt av att Bastian skällde och jag hörde My och Jimmy :P
Då var det på mej kläderna fort som fan och luffsa upp i trappan :P ikke så pigg .
Sen blev det fika och så gjorde vi egna töjningar . Och massa tjöt, som alltid :)
Älskar att vara med dessa 2 människor :) det bästa med att flytta hit var att dom fanns här ^^ speciellt My :] <3
Sen fick jag ett samtal från den underbara Caroline :) prata dock inte så länge som vanligt :P Brukar bli en timme, men blev bara 12 minuter . Hade ju besök :O kan inte prata en timme i tele då :O
Dom gick väl härifrån vid halv4 kanske ? Nåt sånt iallafall .
Jag åt mat vid 4 halv5, första gången jag åt :P blev baguet med sallad .
Sen kollade jag klart på Star Wars :] 6 episoden idag, so saad :[ Jag älskar Star Wars ^^

Hmm, imorgon har jag bett Stina att köpa canvas dukar till mej :) ska måla lite, har ideer !
Men får se hur det blir, kanske blir slapp hela dagen annars :/ inte bra .
Fast jag kan faktiskt somna lite hit och dit längre, dricker för mycket vatten :P pissar ner mej fan !

Nee, nu får det vara bra för idag .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0