- Ensam hemma ^^

Än så länge har dagen varit helt underbar !
Även fast jag gick upp vid halv8 :P men ville starta dagen så tidigt som möjligt !
Låg lite i soffan och glodde på tv, under mitt fina barbie täcke :) somna faktiskt inte .
Sen gick jag upp och åt lite, tog lite kaffe :)
Lite senare vid kl10 gick jag ut på en powerwalk :D i 40 minuter bara :/ men jag frös om mina öron !
Sen hem, tog upp smothisen från frysen (köpt på coop) lekt lite med lera sen la jag mej i ett varmt bad med badsalt ^^ och självklart en anisktmask :D
Fyjävlar va det va skönt ! Fattar inte varför jag inte gör det oftare :O fast jag är aldrig ensam :/
Vill inte ens ha sällskap, vill bara va för mej själv :) fast hade någon frågat om dom fick komma hit så är det ju självklart att dom hade fått det ! Men ingen som har frågat
Ska nog lägga mej i soffan sen igen och glo på någon film :) Blir nog svena bra !

Nee kan inte sitta här hela dagen !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0