- FAN !

Varför försvinner inte känslor för endel människor ? Hatar det .
Saknar honom så sjukt mycket, han är speciell . Så jävla underbar .
Men jag bara sabbar allt, tar inte chansen när jag får den . Förstör bara allt .
Fan
. . .

Idag kommer det inte hända något tror jag, kanske får kaffe besök idag . Eller imorgon, nåt iallafall .
Är inte på världens bästa humör direkt . Alldeles för mycket att tänka på, igen .
Får väl läsa lite sen eller kolla på film . Kanske ta fram leran en stund .

Hmm, i veckan .
Gymma imorgon, tandL. på tisdagmorgon, hälsa på Marie ska jag göra med ! Det är viktigast i veckan !
Försöka dra med mina päron till Skövde med, vill ha kläder . Fast känns rätt onödigt att köpa nya kläder när jag går ner i vikt . Men jag vill ha nya kläder iallafall !
Fast fick ju dock mina byxor i fredags :P kunde då fan tagit en mindre storlek ! Detta är vi inte vana vid kan jag berätta !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0