- Fuck you Silfver

Blev nyss väckt av Bengt . Skulle följt med till Skövde men blev tydligen inte så .
Lugnt för mej, sov inge bra inatt iallafall . Men vem bryr sej ?
Ska snart ta en duscha, varm jävla dusch ! Göttfan
Hmm, idag vet jag inte vad som händer . Inget tror jag .
Får se, såg inte 2012 igår . Kanske kan se den idag . Skulle inte vara fel !
Eller så sätter jag mej med leran . My ville att jag skulle göra en töjning till henne, och självklart gör jag det !
Hon ville ha en plug i någon rolig färg och en blomma på . Gjorde en igår, men den gilla jag inte .
Får pilla lite idag . Ska även vandra upp till dom, för dom har töjningar i 10 mm, dom jag kan få köpa för en billigpeng ^^

Så mycket skit som snurrar runt i huvet, helvete vad jag förstör saker jämt .
Bråkar alltid, säger fel saker och är allmänt dum i huvet !
AAAAAHHHHHHHHHH !


Gå och dö Berit Silfver !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0