- Fy fan

Just nu mår jag så illa så tårarna börjar rinna :'[
Kan inte äta, knappt röra mej och jag vågar inte hosta för då kanske jag spyr .
Jag hatar min mage så sjukt mycket :(

Vart vaken sen kl 05:45 . Ska snart gå och lägga mej igen och försöka sova lite .
Hoppas på att jag mår bättre sen, så jag kan få i mej lite mat .
Annars ska jag inte göra så mycket idag, kanske blir film sen . Får väl se .
Blir nog en lugn fredag .

Vet inte vad som händer i helgen, har inte pratat med My eller Jimmy .
Får väl se om det blir någon poker, annars blir det nog bara slapp .
Kanske ett varmt bad ? Det är riktigt skönt .
Eller film hela helgen, ladde ner en för någon dag sen . Kung Pow :]

Nee, nu tänker jag inte sitta här längre . Ska se vad Bastian gör .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0