- Hmm näsblod ?

Jaa, man kan nästan säga att jag blöder ur snoken .
Men det var så att jag hade ett sår vid näsan som jag självklart rev på !
Blöder som fan ! Så jag sitter här med papper i näsan . Mycket vackert må jag säga !
Jag tycker att snorblod låter roligare än näsblod, så jag döper om det !
Har faktiskt aldrig blött snorblod i hela mitt liv, och detta räknas ju fan inte

Ska snart sätta mej med My's present tänkte jag :) ska bli riktigt trevligt
Vet inte vad jag ska göra mer idag, måla lite kanske . Skriva ut lite måste jag göra med !
Till tatueringen ^^ PÅ MÅNDAG ! :]
Drömde att min mor tatuera mej inatt :S men det blev faktiskt jäääävligt bra, riktigt förvånad XD
Drömmar kan ljuga !
Duscha orkar jag inte göra idag, så jag tänker göra det imorgon ! Det måste jag göra .
Blir nog mer fruktsallad idag, inge godis för Silfver inte ! Nu är det hårda tag här !
Fan va hungrig jag är hela tiden :(

Jag har tänkt på att jag kan vara riktigt jävla elak ibland XD
Men bara mot dom som förtjänar det . Visst, jag kan retas ibland . Men sån är jag .

Nu ska jag torka mer blod ! Ha en mycket trevlig dag

Min bus :]


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0