- Hmm, sluta dricka kaffe ?

Jaa, jag har tänkte lite idag . Försöker ju gå ner i vikt, men jag dricker ju sjukt mycket kaffe . Vilket inte är så bra om man vill gå ner i vikt . Koffeintabletter kanske ?
Ska gå till hälsokost imorgon tänkte jag och prata lite med dom om just koffeintabletter .
Gick inte så bra att sluta äta godis, så det får börja på måndag ! Nu jävlar folket ! Skulle dock behöva sluta röka med, men det vill jag ju inte !
Skicka mail till Anna Skipper för en stund sen faktiskt . Fick ett svar med ! Mhihihi :) Fick lite tips faktiskt . Ska allt köpa mej en stegräknare ! Är väl inte allt för dyrt ?
--

Hmm, idag idag idag . Det har inte hänt mycket alls ! Försökt sova lite, men det gick dock inte bra alls :/
Vart på Coop med min far, hjälpte till att handla . Glömde av att köpa popcorn, inte micropopcorn utan dom man poppar i kastrull ! Mycket godare ! Men det glömde jag .
När mor kom hem åt vi mat, varma mackor med vitlök, ost och tomat . Jag älskar vitlök ! Mumma :] Mat blir mycket godare med vitlök ^^
Sen drog ju mina föreldrar på bio, jag duscha och sen kolla jag och min syster på film (Nanny McPhee) strax efter filmen var slut så kom föreldrarna hem . Så nu sitter dom i soffan och glor . Möhö gamla människor har ingen energi
Jag funderar på att vandra ner och glo lite film, men risken finns att jag somna :P Så jag tänker nog spara filmen tills imorgon (kung pow)
Blir nog ingen pokerkväll imorgon dock :/ riktigt tråkigt tycker jag ! Men det kommer fler helger :)

Nu jävlar ! Nu ska jag allt sätta mej i soffan !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0