- Hmm, torsdag ?

Kolla gärna min andra blogg, lagt ut bilder på mina töjningar ^^
http://pysselberit.blogg.se/?tmp=07213832


Idag har jag inte gjort allt för mycket . Det vanliga faktiskt .
Eller ringde Niklas E. förut, men han var inte där så får ringa på måndag igen . Blööh
Annars har det vart rätt lungt, måla lite förut . Otroligt nog blev jag nöjd . Nej, det blir ingen bild här .
Gjort fler töjningar med, som vanligt . Mitt liv är rätt tråkigt .

På måndag ska jag till TandL. :( jobbigt nog så hatar hon mej !
Gnäller på mina piercingar . Jaaaa, jag vet ! Jag har sprickor i mina tänder för jag leker med mina piercingar !
Men skit samma .
Imorgon ska ja upp jobbigt tidigt igen, 05:45 :( vafan ska jag göra då ? Blöööh
Kanske blir en långpromenad imorgon, fast senare på dagen !
Blir att sova tidigt idag ! Men det gör inte mej något, det är skönt ^^

Nee, nu orkar jag inte sitta här mer . God natt

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0