- Jaaa, jävlar XD

Var nyss hos TandL. haha inge bra :P
Ska dit imorgon igen för att laga "massa" hål . Eller det va 2 st stora .
Ta bort tandsten med . Fattar inte riktigt va tandsten är ? Men jag är ju inte så smart heller :O
Men det blir nog bra, har blivit mycket duktigare med tandborstingen :) lite duktig är jag allt !

Idag ska jag nog inte göra så mycket mer, kanske börja med My's födelsedagspresent :)
Men får se hur det blir, kan ju dock inte berätta här vad jag ska göra, vet inte om hon läser :O
Inte bra om hon får reda på det nu, inge kul ju !
Kanske blir film sen ? Vem vet :O

Imorgon blir det ju bara TandL.
Skulle möta Bengt med Sebastian men vet inte riktigt när jag kommer hem efter TandL. ska dit kl 10 .
Så får se vad som händer vafan !
Kommer ju troligtvis va bedövad i hela käften :( USCH FÖR SPRUTOR ! :[ blir nog lite tårar imorgon
Jaa, jag är en mes . Livrädd för sprutor . Kan inte ens ta blodprov utan att jag blir tårögd :(

Nu får jag allt hitta på något ! Kan inte sitta här och skriva massa skit !

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Marie

höhö sånt är ju alltid kul :) synd att vi inte stötte på varandra på tandläkaren <3

2010-01-11 @ 12:01:58
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0