- Jäääävla skit !

Haha, jag har ju då aldrig påstått att jag är smart . Vilket jag bevisa för vi kallar honom MrT .
Öhm, fan XD jag sa precis va jag tyckte och tänkte om honom idag, inget negativt asså .
Jobbigt nog så tänker jag på MrT varje dag, hjälper inte att jag har MrT på bdb och får se bilder på denna man .
Vad ska man säga, jag är Silfver !

HumHum från humlegård !
Sitter här och dricker min sista öl, för en stund sen så kollade jag på massa fjortisars videobloggar .
Seriöst, så jävla roligt ! Funderar fan på att skaffa en själv XD fast jag är ju då inte fjortis så det skulle ju inte funka alls ! Ingen skulle ju kolla haha
Tror dock inte att folk läser detta heller :P menvafan ! Jag skriver iallafall :] Marie läser iallafall :P
Imorgon blir det gymmet ! Äckligt tidigt, ska dit vid 8 . Möhö jag är ingen morgonmänniska ! Men jag ska då fan svettas jäääävel !
Tycker faktiskt om att göra nått som man svettas av, träning asså . Delvis därför jag vill spela fotboll igen, men det klarar inte mina knän av längre :[ Och operation vill ju läkarna inte göra, det är ju så förbannat onödigt !

--
Jag har tänkt på en grej, dom som inte känner mej har missat något . Silfver är en rätt "speciell" person . Även fast jag hatar när folk säger att jag är speciell . Men just min personlighet är speciell, kanske inte alltid på ett posetivt sätt . Säger va jag tycker och tänker, envis som en get, rätt elak ibland . Men jag gör allt för mina vänner, spelar ingen roll vad det är . Mina vänner är som min familj .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0