- Jag gillar popcorn

Såg nyss klart Smala Sussie, jag gilla den fett mycket ! Haha skön fan XD
Orkar dock inte se Kung pow :/ är rätt trött . Rätt konstigt för jag gick upp halv 3 idag .
Jaja, skit samma .
Har inte gjort så mycket mer ikväll . Spelat tärning med päronen och innan det så måla jag lite .
Ätit popcorn med . Det är gott .

Imorgon/idag är det då söndag, vilket ingen gillar .
Ska nog inte göra nåt tror jag . Pizza ska jag då fan ha iallafall ! SJUKT SUGEN PÅ PIZZA !
Skulle ätit förut, men vi har då fan aldrig mat här . Så jag borsta tänderna istället .
Nee, kanske ska se om vi har några sovpiller ? Jaaaaa !

God natt och adjö !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0