- Jävla skit väder !

Blåser och snöar :( ingen promenad för mej idag ! Hatar snö . . .
Så det blir att läsa och virka idag :) ska virka små djur, försöka iallafall !
Älskar att läsa om Slash ^^ underbara man :)
Gjorde nyss en lerfigur som ser ut som mej från förr ! 2006 asså, då jag var som snyggast ;]
Och det var många som viste vem jag var :D speciellt efter min fest jag hade när jag fyllde 16
Tänkte lite på den festen, ingen viste att det var jag som fyllde år XD jävla lyckat . Men jag fick 16 par strumpor :P
Vilket behövdes, och det behövs fortfarande :P
Men jag hade en underbar födelsedag :) tatuering och vääääääääldigt mycket öl :P och jag märkte att jag hade mer vänner än jag trodde :)
Det va väldigt trevligt tills mina föreldrar kom hem XD fyfan . Hemskt
Speciellt efter min andra fest, fick utegångsförbud tills sommarn va slut, men fick gå på Tobias fest, men det skulle jag inte gjort ! Mitt och Sabinas största bråk någonsin ! Usch
Sen gick det utför för min del, röka och öl varje dag . Därför hoppa jag av mediaprogramet, för jag orka inte gå upp på morgonen . Och inte säkert att jag va "normal" dagen efter, fortfarande lite full och stenad . Inge bra .
Men jag överlevde det med ! Och jag håller inte på med sånt längre, eller jag dricker öl men håller inte på med något olagligt, typ :P

Nu ska jag hitta på något, läsa eller virka . Hmm

Såhär såg jag ut för typ 4 år sen, Marie raka av mitt hår på ena sidan 2005 :) <3


Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0