- Käften Bengt

Var nyss inne i duschen, redigt gött !
Tänkte att jag va tvungen att vara ren och fin imorgon när jag ska till TandL. ;P
Inte för att jag tror att hon bryr sej, men iallafall !

Åt endast sallad och kött idag, kan inte påstå att det var någe gött !
Tort kött och äcklig sallad, åt nästan inget . Så jag är sjukt hungrig nu ! Får ta lite flingor sen .
Måste äta lite imorgon innan jag drar till TandL. så jag inte spyr där inne med borren i käften .
Usch vad jag hatar när folk pillar mej i käften, speciellt med en borr och sprutor !
Fast hångel är då aldrig fel :P

Tänkte att jag ska leta papper sen, för mina är ju då slut igen . Köpa mer imorgon .
Ska måla lite tänkte jag, är fortfarande skyldig Hubbe en såkallad tavla :P
Får se om jag kan kladda ihop något till den lille pöjken .
Ritade av My igår, blev väl helt okej antar jag . Får se om jag behåller den !

Nee, dags att föna och platta håret ! Klä på mej lite kläder med tänkte jag .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0