- Knåda upp ryggen

Har sovit lite nu då, men är fortfarande lika trött :/
Men det posetiva är att jag har fått lite tips från Niklas även fast jag inte va där . Svena bra .
Ska snart äta lite hoppas jag, har inte ätit idag :/ jag är sämst på att få i mej mat .
Ikväll händer väl inte allt för mycket . Blir väl tv och sova lite .
Det ända som är annorlunda är att Hilda kommer hit och ska massera mej !
Ska bli så jävla underbart, kanske min rygg slutar göra så förbannat ont hela tiden . Och så kanske mina axlar slutar låta när jag rör på dom :P
Min faster ringde nyss, hon och hennes gubbe är påväg till Thailand ! Så jävla fuskit . JAG VILL OXÅ ÅKA HÄRIFRÅN ! Bort från snön .

Nee, nu ska jag leta mat .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0