- Lite stolt får man faktiskt vara :)

Jag är rätt stolt över mej själv ^^
På 2 veckor har jag förlorat 7 cm och 3 kg :)
Det lönar sej att äta nyttigt och röra på sej mer :) i veckan blir det faktiskt gymmet ^^
Ska bli härligt att få svettas lite ! Mamma ska med oxå, hon var väldigt lat idag så vi gick bara en 20 minuters powerwalk :/ men ska allt dra ut min far sen med !

Gjorde nyss 3 små rosor till min mamma, hon ska göra örhängen av dom sen .
Sen så gjorde jag en fet panda XD den ska hennes jobbarkompis få, om hon vill ha den :P gjort en pandaring med :P
Ska forsätta måla på en grej jag börja med igår, det är dock bara en kladd så får se hur den blir !
Det blir tidig läggdags idag ! Efter Paradise Hotel, älskart ! Ska ju klippa mej imorgon så måste va lite pigg, måste duscha sen oxå :P
Annars händer det nog inte mycket mer idag, äta ska jag göra med :/

Nee, nu får jag hitta på något . Blir så rastlös av att sitta här !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0