- Lite stolt

Gick ut till Coop idag själv, köpte iof bara ett block och kolla hur mycket en plattång kosta :P
Men jag gör aldrig sånt själv, men Niklas säger: "Små steg till bättre självförtroende!"
Känner mej faktiskt lite stolt, och mamma blev glad iallafall :P


Har inte gjort så jätte mycket, fixat nya blocket då . Dekorerat lite .
Duschade "imorses" med, vid kl halv1 :P Men behövde få i mej kaffe och sådant faktiskt !
Sov inget på dagen ! Men har faktiskt sovit hela natten igen :) redigt skönt faktiskt .
Och det gick bra att äta pizza, fast åt bara halva :P får äta resten imorgon, dom andra ska äta räkor :S
Har dock vart lite smått nere idag, vet inte varför . Skit samma
Bastian har följt efter mej hela dagen, väldigt irreterande faktiskt . Men jag gillar honom iallafall :P
Har min Sebastian t-shirt på mej idag ^^ fast på den så stavas Sebastian med Z istället för S, det är så att mina föreldrar vill stava det med Z . Men det gör inte jag !
Planerat mat för 2 dagar nu :) Frulle, middag och nåt på kvällen . Jag är duktig !

Ska nog åka en sväng till slöjddetaljer imorgon ^^ skulle gått dit men det är för jävla långt ! Stört
Köpa lite smått och gott ^^ LOOOOOOOVE IT !
Då har jag lite att göra imorgon :P

Vill inte vara ensam längre ! GE MEJ EN MAN !


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0