- LiveMusik <3

Jag vill gå på konsert ! Va så länge sen :(
4/7 - 09 Törebodafestivalen - Beach Boys . Med Marie <3 (och Kim)
Visst, jag va svin full . Men jag kommer faktiskt ihåg mer än folk tror !
Men i år vill jag ju då se Kiss, men mina päron tycker att det är för dyrt :'[
Enligt mej kan man inte sätta ett pris på en livekonsert ! Musik är en del av livet, mitt iallafall
När jag är på konsert är jag lycklig <3
Man får sjunga med en av dom berömda människorna !

Jaa, vad händer idag Berit ?
Jadu, ingen aning faktiskt . Ett varmt bad kanske ? Skulle vara underbart fan .
Beställa kläder ska jag med ! Maha fan va nice ^^  Jag är som vilken tjej som helst när det gäller kläder och skor, ju mer man har desto bättre är det :]
Har så mycket kläder jag inte använder . Fast finns folk som är värre, känner många som är värre än mej !
Iallafall, hoppas på att Bengt bränner ut filmen idag . Det gjorde han inte igår :S
Annars får jag fortsätta på trollet . Låg på golvet igår, på mage i en timme . Kändes som om mina revben var på andra sidan . Men blir ju samma sak idag isåfall, vill ju bli klar innan helgen !
Eller gå en promenad kanske ? Även fast det är svin kallt, kan va skönt iallafall . Tråkigt att gå själv bara .

Tänkt på att det bara finns en av oss alla ? Men att endel vill vara en i mängden !? Ändrar på sej direkt när man träffar nya människor på fest, vilket jag inte fattar varför . Jag är mej själv fast lite lugnare ibland . Är jag med folk jag känner behöver jag inte vara lugn, men jag känner tyvärr folk som inte vill att jag ska vara så "jobbig" . Endel har ju då svårt att acceptera hur andra är om man inte ändrar sej till det "normala" när man träffar nya människor som anses vara "normala" .
Skärp er vafan, va er själva jämt . Ingen uppskattar en person som inte vet vem hon/han är .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0