- Lovley !

Imorgon blir det gymmet ! Endast 7 kg kvar som ska bort :) LÄNGTAR !
Fortsätter jag så som jag gör, äter bättre och rör på mej så kommer det nog gå bra :) Sakta men säkert ^^
Känner verkligen att det har försvunnit, kläder är förstora och jag mår bättre . Är mer bekväm, även fast det inte är mycket liksom .
Just nu kollar jag på Biggest Loser, om dom kan klara det när dom kommer hem så kan jag göra det ! Alla kan klara av saker bara dom kämpar :) det är inte så jobbigt faktiskt, det är riktigt skönt ^^
Börjar gilla mej själv :) Älskart !

Idag har jag faktiskt virkat lite, fick hjälp av mamma :P för jag fatta inte hur man gjorde :P
Men gick det jätte bra :) Ska klistra på ögon sen ^^
Ska sätta mej och läsa lite sen tänkte jag :) tror inte det finns nåt på tv idag ändå :P tv suger ! Tur att jag har Bastian, då har jag någon att leka med :) Min bebis ^^
Ska fråga min pappa om vi ska se om vi kan hitta nåt roligt som vi kan göra, på medborgarskolan då :) får se va han tycker om det ^^ mamma tyckte att det var en bra idee .
Jag och min far har ingen bra kontakt . jag gör detta för hans skull, inte för min . Det handlar inte om att vi ska få bättre kontakt utan lite annat . . .
Har faktiskt inte mycket mer att berätta ! Så nu ska jag upp och röka !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0