- Maha

Sådärjaaa ! Nu har jag duschat :) redigt skönt kan jag säga !
Ska snart fixa lite med My's present :) ska bara torka lite först :P
Sen så blir det faktiskt film ! Ladda ner en skräckis inatt ^^ Ska bli riktigt nice
Länga sen jag kolla på skräckfilm, bruka alltid kolla med Marie, varje fredag :)
Men jag kommer faktiskt inte ihåg när jag träffa henne sist, så det var ett jävla bra tag sen  :/

Nu är det inte långt kvar till tatueringen ^^ Kl 14.00 imorgon ! UNDERBART !
Även fast jag har tatuerat mej 3 gånger, eller 4 gånger blir det för jag va tvungen att fylla i en :P men jag är ändå lite smått nervös för imorgon . Även fast jag älskar den smärtan :]
Jag är tatueringskåt
Älskar att tatuera mej och när killar har hela kroppen full av tatueringar . Sexigt värre !

Nee, nu ska jag bajsa och sen fixa håret !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0