- Måla endel av världen !

Har precis målat lite, trollet asså .
Så nu har det färg på sej ! Får fortsätta lite imorgon, tänkte att vara klar till helgen :)
Fast måste ju ut till Axvall isåfall, not så funny .
Mamma och dom kanske kan dra ut utan mej . Får väl se

Nu har jag känsel i min läpp igen :D riktigt nice faktiskt
Bli ju dock sne mun 2/2 igen, någon som vill följa med och hålla mej i handen när jag ska ta spruta ?
Börja faktiskt nästan gråta när jag skulle få bedövning, jävla gigantisk spruta !

Prata lite med Sabina förut, men det blev bara ett kort samtal :/
USCH VAD JAG SAKNAR HENNE ! :[
Länge sedan jag hade någon här jag kunde prata med, finns fan ingen här som lyssnar !
Tacka vet jag psykologer ! (endel iallafall, Niklas är bra iallafall)

Funderar faktiskt på att sova efter Paradise Hotel, är rätt jävla trött .
Får se hur det blir, kanske vandrar upp efter Paradise och pratar lite med mamma om hon är vaken då .
Men det blir säkert perfa ! Dock är det väääääldigt kallt i mitt rum, så skulle inte va helt fel med en varm pojke i sängen ! Länge sen sist fan :[

Jag är så kramsjuk !
JAG VILL HA MEJ EN REDIG MAN ! (en varm sådan)

Nee, nu får det vara nog med bloggandet idag faktiskt ! Blivit lite mycket idag 



Smell you later ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0