- Massage tack !

Ännu en gång så vakna jag med nackspärr, men nu är det faktiskt mycket bättre :)
Funderar starkt på att sova med en kudde istället . Hmm ?
Kolla nyss på 2012, väldigt bra faktiskt :) värd att se !
Maha fick pizza idag :] men fick inte i meg hela :P halva ligger i kylskåpet :P
Men det blir nog ingen mer mat idag, åt nyss en Ben & Jerry glass XD mår sjukt illa .
Börjar ju min nya diet imorgon, så fläskar i mej masas skit idag ;P FettoBerit .

Men fläska i mej mest för att Bengt är dum i huvet, han predika som fan vid matbordet !
Bengt, jag vet att jag är ett fetto . Så håll käften .
Blev så irreterad att jag nästan slog av honom stolen !
Du är faktiskt inte så jävla mycket bättre själv . Du säger:
Man ska inte äta/dricka öl, chips/ostbågar, dricka massa läsk, godis, alkohol och så vidare .
Ursäkta, men hur mycket öl dricker inte du per dag ? Du köper väldigt mycket folköl . Som du dricker hela tiden .
Och när du är ledig så dricker du väääääääldigt mycket alkohol, man kan tro att du är alkis då .
Jag vet att jag säger att jag ska gå ut på långpromenad väldigt ofta, men tänkt på att jag inte har någon jacka ?
Kommer frysa ihjäl vafan, men nu tänker jag gå ut och gå bara så du håller käften .
Är så förbannat trött på dej, och du ska kalla dej min pappa ?
Bengt, du är en av dom största anledningarna till att jag har dåligt självförtroende . Tänk innan du säger nåt om just vikt och mat . Endel saker du säger gör ont .
Räkna inte med att jag vill ha någon kontakt med dej sen när jag inte bor här längre, för att jag tycker inte om dej längre . Ser inte dej som min pappa . Du är bara någon som bor här, som är extremt jävla dum i huvet !
Jävla fittgubbe !


Det var allt för mej . Jag vet, elakt att säga så om sin far . Men hur många vet hur han är när ingen annan är här ? Så säg inget, håll bara käften . Ni vet inget .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0