- Mat ? Vad är det ?

Jaa, jag har väldigt svårt att få i mej mat . Endel saker jag äter skäms jag för, så jag äter inte mer den dagen .
Nej, jag vet . Det är inte bra . Är trött nästan hela tiden, somnar lite då och då på dagarna . Och så känner jag mej svimfärdig väldigt ofta .
Men för dom som inte vet så har jag haft en ätstörning . Endel som har det får inte bort det helt, och jag är en av dom . Jag slutade äta ett tag, rätt länge faktiskt . Har fortfarande svårt att äta, spelar ingen roll vad det är . Men jag går hellre hungrig än att äta . Att det gör ont, svider och magen vill vända sej ut och in har blivit en vana .
Nu vet ni en till del av mitt liv . En av dom dåliga delarna .

Nu till något roligare .
Har bett min mor att prata med Fredrig idag, han som ritar min tatuering (Half sleev)
Han skulle leta efter den idag för mor förklarade varför jag vill göra en sån "stor" tatuering . Har bett henne göra det flera gånger, men hon skäms nog äver det . Så han skulle verkligen leta efter den (hoppas jag)
Jobbigt nog har jag väntat från i sommras på den, dumma Fredrik !
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra riktigt, duscha ska jag iallafall . Som sagt, det behövs ännu en gång .
Och så är det tvättdag imorgon, vet inte om jag har några kläder som är rena så jag vet inte om det blir en halvnaken dag imorgon .
Har somnat lite till och från idag . Hmm, undra varför ?
Ritat och pillat med lera har jag oxå gjort . Lite små trevligt kan jag säga !

Nee, nu gör jag nåt annat .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0