- Mhm mumma :]

Blev då inge gym idag :/ det va bokat . Så det får bli på måndag istället !
Men jävligt bra att det inte blev av idag ! Var uppe lite sent inatt, men det var inte mitt fel ! Faktiskt inte
Har dock endel människor på msn som jag inte kan slita mej ifrån när jag väl pratar med dom :P men jag hade mycket trevligt :] maha
Otroligt nog hade jag oxå på min cam, även fast jag såg ut som ett troll som inte duschat på 5 år :P men finns väl endel som gillar att glo på det med :O

Var nyss och handlade, lite små trevligt .
Bestämde att jag skulle äta lax och sallad i tortillabröd :] MUMMA !
Och på lördag blir det kalvstek med potatis och sås ^^ DREGEL !
Jag brukar inte bestämma mat, men nu när jag inte äter som dom andra så får jag bestämma vad jag ska äta iallafall :) och jag älskar kalv (kobebis) så det var perfekt att vi åkte till scan och "shoppade" lite :]

Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag . Läsa lite och sådant .
Kanske kolla på lite film :) blir en slapp dag har jag bestämt ! Nej, jag bestämmer faktiskt inte här även fast det låter som det, jag har vääääldigt lite att säga till om !
Fick mina byxor igår :] men har inte hämtat dom än, glömde det förut när vi handlade :P ska hämta dom imorgon ^^ CHINOS !

Nee, nu ska jag ut och röka :) (Det är bra för hälsan har jag hört !)

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0