- Modell ? Haha jovisst vaaa !

Haha det va någon som fråga mej nyss om jag ville stå modell för hon tyckte tydligen att jag såg bra ut :P
Stört, jag ser ju fan förjävlig ut !
Aja, men förklarade för henne att jag inte tycker att jag ser så bra ut och att jag inte gillar att vara med på bild :P
Nu är det bara 4 timmar kvar ! (om jag har räknat rätt)
Trött som ett svin är jag dock :/ det är så kallt i mitt rum så jag kunde inte sova .
Det är seriöst varmare på balkongen, vilket är helt jävla fel ! Hatar fucking Valhall !
Iallafall, ska nog inte göra något mer idag . Blir kanske film lite senare . Får väl se .
Just nu sitter jag och tittar på mina händer som en hög liten jävel ! Rätt intressant faktiskt, hur ofta kollar man på sina händer liksom ? Jag har rätt stora händer :P
Dock är jag rädd för små händer, tycker att dom är vääääldigt obehagliga . Jag vet, rätt mongo att tycka det .

Nee, nu ska jag borsta tänderna !

(Detta är Kurt, han är 4 år gammal, jag var alltså 16 när jag fick honom)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0