- Mysigt värre !

Idag har jag lekt med Marie :) riktigt trevligt må jag säga ! ^^
Kollade film, snacka skit, drack kaffe, åt mat och hon var lika tokig som alltid !
Saknat hennes tokigheter massor <3

Annars har jag faktiskt inte gjort mycket idag, sov lite förut då . Skönt fan, men att pallra sej upp ur sängen när den är varm är inte min grej asså !
Somna nästan i soffan, va bra att Marie kom och ringde på :P fast jag ramla nästan ut soffan :O
Tänker lägg mej efter paradise hotel faktiskt, är fan dötrött :/
Längtar fan till att jag får sova lite :P ska bli extremt skönt ! Skulle fan va bättre med en pojke i sängen (A)

Tänkte lägga ut en bättre bild på tatueringen :)
Fortfarande lite röd och svullen :P men usch så vacker den är ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0