- NakenDans och cupcakes <3

Har då inte sovit nåt inatt, igen !
Kanske har sovit 4 timmar på 2 dygn ? Hmm, jaa nåt sånt är det .
Möhö lyckat Berit !
Ska faktiskt lägga mej en stund snart, så jag är lite pigg sen :)

Jaa, det är så att jag älskar naken dans :] tror inte folk inser hur trevligt det är :O
Men hur många har sett en man dansa naken liksom ?
JAG VILL SE NAKEN DANS OCH ÄTA CUPCAKES !
Men, jag har slutat äta sånt :[ äter nästan inget, nästan bara sallad :P
Kan då fan se naken dans ! NÅGON MAN SOM STÄLLER UPP !? VA INTE FEGA NU !

Öhm, klockan är snart halv9 . Sova ?
Jaaaaaa, nu går vi ner till den iskalla sängen Berit .
Joo, får nog göra detta !
(jaa, jag är lite smått schizo!)

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0