- När jag har tur har ingen annan det !

Idag har jag inte gjort allt för mycket även fast jag vakna 08:45 . Fattar inte hur jag kunde göra det när jag satt uppe till kl3 typ :S
Gick och la mej en stund senare men kunde inte slappna av som vanligt, så jag vandra upp igen . Gick runt och va lite smått halvdöd .
Sen tvinga min mamma mej ner till min säng ! Möhö, men då somna jag iallafall . Sov nån timme, annars låg jag bara där och funderade lite . Lite små segt . '
Åt lite mat, slängde mej framför tven . Alltid lika kul (NOT) .
Snart ska vi nog kolla på Sherlock Holmes ! ^^ Redigt nice :]
Annars kommer det inte hända något idag . Kanske får besök imorgon av My och Kimmy :) får väl se .

Detta är då till Sabina, om hon läser min otroligt tråkiga blogg :
Du räddade livet på mej, jag är skyldig dej så sjukt mycket ! Men vet inte hur jag ska återgälda detta . Du vet att jag finns här för dej i vått och tort . Måste jag åka upp till Sthlm så skulle jag göra det, endast för din skull .
Men nu är det så att jag har tänkt lite, på min nästa tatuering då . Och det kommer bli såhär:
Det kommer finnas en mörkhyad skyddsängel på mitt ben till din ära för du rädda mej från döden varken du gillar det eller inte . Du är som en skyddsängel för mej, du har gett mej så mycket och det känns som om jag inte har gett tillbaka nånting ! Det ber jag om ursäkt för .

Jag älskar dej så mycket så jag vill visa världen vilken underbar vän du är .
Sabina, du betyder så extremt mycket för mej, hade du inte funnits i mitt liv så skulle jag inte sitta här nu .
Jag älskar dej .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0