- NiceFan ^^

Sov hela natten ! ÄNTLIGEN ! (11 timmar)
Det va reeeeedigt skönt kan jag säga :) så jag är rätt utvilad idag :)
Men kan nog inte sitta uppe så länge idag, har för mej att jag ska upp tidigt imorgon ?
Får fråga mamma sen ikväll när hon kommer hem .

Hm, idag ? Jaaa, va ska vi göra idag . Har ingen aning .
Duscha kanske, det kan behövas faktiskt :P kolla på nån B film ? Gjorde jag nyss iof ! (svensk B-rulle)
Haha jag glömde bort att Sebastian satt på balkongen, så han är inte så glad nu :P han skäller när han vill komma in, men ändå :P brukar faktiskt gå och kolla om han vill komma in . haha jag är dum
Kanske skulle rita lite ? Mjoo, det får fan bli så !
Först måste jag leta efter min töjning :P den va visst borta XD

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0