- Paradise hotel sen sängen !

Måste upp tidigt imorgon, ska klippa mej vid kl 11 . Måste upp vid 8-9 :P dricka kaffe och få min cigg är extremt viktigt innan jag gör något annat !
Ska till slöjddetaljer imorgon med ! HAPPY HAPPY !
Senare på dagen blir det promenad igen :) svin skönt att gå ut faktiskt, även fast det är sjukt kallt :O
På onsdag blir det gymmet, hoppas jag på iallafall . Sen på torsdag blir det nog Skövde ^^ Handla kläder ! UNDERBART !
Ska köpa lack med, måste lacka töjningar och lite annat .

Snart börjar Paradise Hotel :] myspys
Om jag ska va ärlig så längtar jag till sängen :P försökte sova lite förut, men vem kom inte då !? Johodå ! Då kom Lill-Britt hit :P hon fick sitt troll och drack kaffe :) mycket trevligt faktiskt, som alltid
Sket i att gå ner och lägge mej igen, duscha istället . Jävla skönt !

Berit Silfver - Jag är stolt över den jag är, när ska du börja va stolt över den du är ?

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0