- Redig slusk :)

Idag ser jag ut som en redig slusk :) riktigt skönt .
Min stora Bob Marley t-shirt, förstora shorts och mina randiga extremt trasiga knästrumpor (som jag inte betalat för)
Älskar att gå runt såhär, så slappt och skönt . Igår gick jag runt i kallingar och t-shirt :) Även när mina päron kom hem, men dom är vana :P
Händer nog inte så mycket mer idag, rätt gött .

Imorgon börjar dagen kl8, med kaffe och cigg .
Sen frulle med mor, sen ut på en powerwalk ! Med min mor faktiskt, trodde jag inte .
Vid kl12 blir det en till promenad med Sebastian och min far .
På tisdag ska jag klippa mej igen :) skulle gjort det i måndags, men ofta jag klipper mej istället för tatuering !? Öhm neej ?
Så det blir på tisdag, redigt gött . Har blivit så jävla långt :S växer som ogräs :P

Det börjar faktiskt synas att jag går ner i vikt, alla kläder börjar bli för stora :/
Och mitt ansikte börjar bli väääldigt smalt :S och mina tuttar börjar bli mindre, både bra och dåligt . Men slut på att få ragg på krogen ! Det suger ju lite, tur att jag aldrig drar till krogen :P
Men tänker faktiskt dra dit när jag känner mej bekväm med hur jag ser ut, men det blir nog rätt snart :) känner mej faktiskt rätt bekväm redan ^^

Nee, nu ska jag hitta på något :)

Smell you later !


Kommentarer
Postat av: Richardruna

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-23 @ 08:11:30
URL: http://richardruna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0