- Ringa sjukan snart

Min mage vill inte må bra längre :( så fort jag har ätit så mår jag illa . (Nej, jag är inte gravid)
Nu har det vart så i 2 dagar, detta är då tredje dagen . Så om det inte är bättre på måndag så får jag ringa och fråga va fan det är för fel .
Risken finns ju att jag kommer sluta äta, inge kul att vilja spy varje gång man har ätit . (Nej, jag är inte bulimiker)
Jag äter normalt, en normal portion till middag . Men ändå vill magen spotta upp allt . Kan inte fatta varför .
Har dock ingen lust att åka till sjukan och göra 1 miljon olika tester . Antingen så får det försvinna eller så får jag leva med det .
That's it .
--


Blir nog ingen pokerkväll :/ har inte hört nåt från My och Jimmy . Lite tråkigt
Men får sätta mej att måla lite, började lite igår . Så får se hur bra/dålig den blir :P
Ska faktiskt oxå testa mej på meditation och yoga, försöka att inte stressa så in i helvete hela tiden . Stressar för allt . Måste få bort stressen .
Tänkte kanske kolla film med, smala sussie och kung pow . Har inte sett smala sussie :O
Får se vad det blir ! Måla ska jag göra iallafall :) Om jag gillar den så kommer det bild sen . Lovar .

Nee, nu skippar vi detta . Nu går vi ner till källarn och piskar oss själva på stjärten !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0