- Så stolt !

Jag är faktiskt sjukt stolt över vem jag är .
Men jag vet att det finns väldigt många människor som inte gillar mej för den jag är . Men det är deras förlust, inte min :] F.U
Har sagt till mej själv hela dagen: "Jag är stolt över vem jag är" för det är jag :)
Visst, jag gör mycket som är fel . Men jag är stolt över min personlighet, hur många är det som är sej själva jämt ?


Tatuerade mej idag :] HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY !
En liten stund så var jag lycklig :] mamma beställde en tid med ! Då blev jag sjukt förvånad ! :O
Hon ska ha en liten svin gullig älva på sin skuldra :) gulligt värre !
Ska nog fixa en tid till far min oxå, som födelsedagspresent då .  Blite nog bra ^^
Längtar tills jag får tatuera mej igen ! ÄLSKAR DET !

Försökte sova lite efter jag hade ätit, men det gick inge bra alls .
Kunde inte sova inatt för det va svin kallt och jag har börjat drömma mardrömmar igen ! Fyfan .
Usch vad jag saknar en helnatts sömn . Eller 7 st :P
Hoppas på att Marie kommer imorgon, sjukt länge sen vi träffades !
Men jag älskar den tokiga flickan iallafall ! <3

Men nu ska jag kolla på "Tjocka barn - för feta för att leka" på kanal5 .
Kan säga så här, mina barn kommer vara aktiva . Om jag får barn :P

Inte bästa bilden, den är kladdig :P får se om jag kan fixa en bättre bild imorgon :)


Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

jag kommer :)

<3

2010-01-18 @ 20:19:29
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0