- Sådär jaa !

Kom nyss hem från Lena (tandläkarn) .
Så nu har jag en sne mun, är bedövad i halva överläppen ! Och lite utan kinden och näsan XD
Ser rätt dum ut faktiskt (nej, det kommer ingen bild!)
Ska dit igen 2/2 för att laga det andra "stora" hålet, och få sne mun igen !

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag ska tatuera mej ^^ LÄNGTAR MASSOR !
Så jag ska försöka att inte bli mer förkyld än vad jag redan är, så tänker inte möta Bengt idag som jag tänkte !
Hade det tagit längre tid hos tandläkarn så skulle jag ju inte gjort det, men det tänker jag inte göra nu heller för det är svin kallt ! Dör fan nästan, och så har min syster snott min jacka igen :P
Kanske kan möta honom imorgon istället, fast imorgon kan ju faktiskt sova längre . Får se .
Och på torsdag ska jag till Niklas E. för att se hur jag kan förbättra mitt självförtroenda, kanske få en stödperson ? Hmm, vem vet ?
Ska även få massage på torsdag kväll ! Av mors kompis Hilda, ska bli så sjukt underbart ! Min rygg är fan åt helvete :S och min nacke . 
Ska se om Bengt kan bränna ut den nya skräckfilmen han ladda ner, blev tydligen inte bra när han brände ut den förra gången . Hoppas att han kan göra det när han kommer hem isåfall, annars vet jag inte vad jag ska göra .

Lill-Britt har beställt lite måleri av mej :) ett troll !
Började skissa upp igår, ska fortsätta idag tänkte jag . Men lite senare . Är rätt trött nu .
Jag hoppas att hon blir nöjd sen iallafall !
Tycker faktiskt om Lill-Britt jätte mycket :] min extra mamma <3

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0