- Shopping in Skara

Har vart och handlat med Bengt lite överallt i Skara .
Willys, jula, ÖB, slöjddetaljer hmm, tror inte det var något mer .
Asså, jag måste sluta se ut som en redig slusk när jag följer med och handlar ! Ännu en gång va det 2 dösnygga pöjkar och handla där vi var ! 
Tror inte det är så många som tycker att jag ser nå bra ut när jag ser ut som en redig slusk ! 
Skitiga mjukisar, alldeles förstor tröja, inge smink, oplattat hår och extremt trötta ögon . Ingen vacker syn mina vänner ! 
En av dom hade fetaste snusen i käften, men jag är Silfver och bli konstigare för varje dag . Så jag tycker att en fet snus i käften är dösnyggt ! SnusKåt

Köpte mer lera och en mycket tunnare pensel :) 
Så det är bara att sätta igång och måla efter maten ! Myspys vafan 
Blir nog inte så mycket annat idag, hoppas inte det iallafall . Mår fortfarande inte bra . 
Måste vara pigg på måndag ! Aaaahhhh ! 

Nee, kaffe och cigg låter bra i mitt huvud . Så det får bli så nu ! 

Smell you later  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0