- Skitmage

Min mage kan inte behålla min mat längre .
Nej, det kommer inte upp ur käften på mej . Vilket jag hellre skulle vílja att det gjorde, Utan det rinner rakt igenom mej . Kul kul
Ska ringa sjukan nån dag i veckan .
Inte konstigt att jag är trött hela tiden, får ju ingen energi från maten . Blir fan galen .
Är darrig hela tiden och fryser jämt . Hatar det


Jaaa, då är det bara några timmar kvar tills tatuering :) happy happy ^^
Är lite små nervös men det försvinner sen .
Ska snart ta en tablett så mina knän slutar värka och en värktablett så huvet slutar värka .
Tänkte faktiskt sova snart, är jävla trött . Och det är skönt att lägga sej under täcket, om det vore uppvärmt .
Ska allt skaffa mej en pojke som kan värma upp min säng :) svin bra idee tycker jag allt !
Städa idag, det behövdes verkligen ! Fixat My's present ^^ och sen kollade jag på film (The stepfather, inge bra)
Sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt, borstat tänderna :P kollat lite tv
På tisdag kommer nog Marie . Trevligt trevligt . Får väl se va vi hittar på .

Tänkt på att man vänjer sej vid en smärta man har hela tiden ? Jag har nästan alltid ont i mina knän, men läkarna vill inte göra nåt åt det . Grejen är att jag är kobent, det är tvärtom mot hjulbent . Mina knän går alltså innåt istället för utåt . Nej, det syns inte så mycket, men jag hatar smärtan . Ibland kan jag inte gå !
Jag vet, det är alltid något med mej som är fel ! Men det är inget folk behöver bry sej om, jag skriver det här för att jag behöver skriva av mej lite . För det finns då fan ingen här hemma som lyssnar !

Bild på tatueringen kommer väl imorgon eller på tisdag

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0