- Skrik och panik !

Igår kväll bröt jag ihop, spydde nästan för att jag fick sån panik .
Det är detta med skolan, det blir ingen . Blir i höst istället, puttar upp mina planer lite .
Mitt självförtroende är på botten, så denna vår ska jag jobba med det . Ska ringa Niklas E. antingen idag eller på torsdag och fråga hur jag ska göra detta . Har aldrig fått hjälp med det .
Får chansen att åka runt lite, jobba på mitt självförtroende lite var stanns . Kan bli bra .
Jag vet, misslyckat igen . Förlåt .


Hmm, idag .
Sova lite om en stund, sov knappt 3 timmar inatt . Sover från kl 9-12 .
Sen ska jag höra av mej till My :] ska leka och prata lite om detta, se va hon tycker lite .
Kanske ringa Niklas E. med då . Annars blir det rätt slappt skulle jag tro .
Får väl se vad dagen ger mej !
Pyssla nyss ihop lite mer töjningar, 2 till mej och en till My . Om hon vill ha den, annars kan jag sälja den !
Dock måste jag lacka dom innan man kan använda dom, men sånt måste man göra ute . Får fixa det .
Gjorde faktiskt en grej man kan ha på ett armband med, så det ska vi fixa sen med läderbandet mamma snodde från skolan igår ! Ska fixa en till grej sen tänkte jag .

Hubbe, förlåt om jag är jobbig ! Du får säga till om du inte vill ha nåt mer att göra med mej .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Remisigrid

I see first time your site guys. I like you :)

2011-11-17 @ 08:33:36
URL: http://remisigrid.blogfuture.com
Postat av: Remisigrid

I see first time your site guys. I like you :)

2011-11-17 @ 08:33:49
URL: http://remisigrid.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0