- Slash <3

Idag blev jag väckt runt halv 10 ? Tror jag iallafall .
Åkte till slöjddetaljer, klippte mej, handlade på Willys och lite annat :P
Träffade My ! Usch va jag tycker om denna underbara människa :] <3
Fick även en bok idag ^^ Om Slash liv, Älskar honom !
(Om det är någon som inte vet vem det är borde den personen skämmas !)
Har bara läst 2 kapitel än, men va ska jag göra mer idag liksom ? Eller kanske får lite besök utan fröken My och herr Jimmy :) Myspys
Annars blir det paradise hotel ikväll och sen sooooova ! Jag gillar att sova, när jag väl kan sova :P
Det var dock nåt jag skulle göra idag, men jag kommer faktiskt inte ihåg vad ? Hmm, Senil vid knappt 20 års ålder :O Tragiskt

Nee, nu ska jag fortsätta att läsa och äta nåt .



Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0