- Snorig snok igen :(

Jag är sjukt snorig igen, kan beror på att jag va ute förut när det va svin kallt utan jacka . Men jag har ingen jacka !
Men klippte mej iallafall :) och träffa My och fick en ny bok ! Läste lite förut, LOOOOOOVE IT !
Försökte virka förut, amigurumi :) (asså små virkade djur) det gick inte bra alls, så mamma får visa lite imorgon :P Gjort en grodprins av lera med :D (skit ful)

Ska faktiskt sova snart, jag är dö trött . Drömde konstigt som fan inatt !
Så ska göra mej iordning snart, göra mina små ritualer :P (tvångstankar)
Imorgon blir det då bok och virkning :) perfekt dag enligt mej själv ^^ kanske lite film med

Nästa vecka tänkte jag att jag kanske kunde hälsa på min knasiga vän Marie .
Funkar det kanske ?


Dags för sängen !

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Marie

du är så välkommen så :)

2010-01-27 @ 11:43:13
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0