- SockerSug !

Jaa, jag har ju slutat äta godis och sådant . Så det blev ju inge chips för mej idag .
Men va väldigt sugen på något ! Tänkte göra lite vanlig sallad, gurka, sallad och tomat .
Fast jag åt typ 1½ tallrik sallad med lite lax till middag, så va inte så sugen på det .
Så istället gjorde jag fruktsallad till mej och mamma (banan och äpple bara) För hon har oxå slutat med sötsaker . Det uppskatta hon väääääldigt mycket, så hon skulle göra nåt speciellt för mej imorgon . Men har ingen aning om vad ? Får väl se

Har målat nästan hela kvällen :) väldigt trevligt faktiskt . Men får fortsätta imorgon kväll istället .
Ska ju börja med My's födelsedagspresent . Kommer bli svin bra detta !
Har ju lite att göra iallafall, men kommer nog gå rätt fort . Så jag kommer bli rastlös efter det . Får bli en promenad om vädret duger :)
Vandra till Coop med ! Köpa filtar till min mor, skulle gjort det idag men palla inte :/

Hmm, jag är lite små irreterad idag . Mycket av mina kläder börjar bli förstora, även tröjan jag köpte en vecka innan jul .
Visst, det är väl kul att jag försvinner i vikt men ändå irreterande att jag måste köpa nya kläder !

Nee, nu får jag se vad jag kan göra . Sjukt uttråkad :(



Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0