- Söndagkväll

Jag är så trött på snö ! Usch, så kallt och halt hela tiden :/
Snö i skorna och jävelskap . Får inte upp någon värme i kroppen !

Idag har jag inte gjort mycket alls, vakna vid halv 10, sjukt .
Åkte till slöjddetaljer, men det va ju självklart inte öpppet ! Gaaah ! Får åka imorgon, eller Clas Ohlson ^^
Tänkte göra lite tavlor nämligen, så då vill jag åka till Clas Ohlson och köpa ramar . Måste ha mer lera med, igen :P
Var på Coop, köpte film . Benjamin Buttons ! Mihihihih ^^ Den var faktiskt bra .
I veckan måste jag ringa till sjukan med, fixa astma medicin . Det har jag lovat Hubbe att jag ska ha fixat till onsdag ;P och va gör jag inte för Hubbe ?
Är då ensam hemma på onsdag, fortfarande ingen som vill träffa mej ? Är jag så hemsk ? Aja

Ska snart rita lite tänkte jag, har inget annat att göra . Segt att bo här tycker jag allt !
Egentligen är det perfekt att vara ute och fota, men det är för mört nu tycker jag, är mörkrädd .
Neee, nu får jag ta fram papper, penna och kritor !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0