- Tål inte sprit

Nej, det är så att jag ska inte dricka sprit . Men jag gillar whiskey så jag dricker iallafall !
Så det blev en redig snefylla igår, tur att jag var hemma så jag inte skämde ut mina vänner .
Bröt ihop helt igår ! Men det var rätt bra, har inte gråtit på hur länge som helst .
Kommer dock inte ihåg nåt typ .
SÅ JAG BER OM URSÄKT OM JAG SA NÅT DUMT !
Brukar bli så när jag inte är så glad . Har väldigt mycket i huvet just nu .
Men som sagt, förlåt .

Idag ska jag inte göra nåt, blir nog mest slapp framför tv:en . Göttfan .
Precis ätit, bakismat då . Pizza ! Men åt bara halva . Nu mår jag rätt illa .
Nu tänker jag lägga mej i sängen faktiskt, sega lite .
Kanske spela spelet igen, kanin spelet :P HUBBES FEL ! Men jävlar va roligt .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0