- The Baseballs <3

Trött och jävlig ! Blev lite sent igår tycker jag allt .
Men skulle inte upp tidigt för far är hemma idag, igen >_<
Så det ska bli helt underbart att få va ensam hemma på lördag !
Om jag känner mej själv rätt så är det skönt en halvtimme sen vet jag inte vad jag ska göra :P

Ska snart in i duschen, sen slänga massa skit i min tvättpåse, klä på mej, föna håret, platta håret sen är jag klar !
Har inte planerat längre än så . Kanske blir en sväng ut till coop .
Kanske en promenad ? Hm, skulle va redigt gött faktiskt . Fast det är ju kallt, men vafan .
Skulle dock behöva städa igen ! Fyfan . Inte kul alls kan jag säga .

Idag blir det pizza till mat, vilket ger mej en jävla ångest :S
Nu när jag väl har vart svena duktig på att va nyttig så ska vi äta pizza ! Aahh ! 
Inge bra vafan .

Nee, måste duscha nu . Annars blir det aldrig av

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0