- The last day

Sista dagen på ett tag då jag sitter vid msn, sen tar jag en paus faktiskt .
Sitter faktiskt rätt mycket vid datan, kommer uppdatera min blogg iallafall .
Tror inte så många kommer sakna mej där iallafall !


Men men .
Sitter och glor på Harry Potter, och jag gillar inte ens Harry Potter . Men har inget annat att göra
Tänkte rita lite sen, försöka slappna av lite . Mår röv idag, trött, mår illa, huvet värker .
Jobbigt nog har min magsäck förminskas väldigt snabbt, så jag kan knappt äta . Äter jag för mycket mår jag svin illa . Nej, jag har inte utfört en operation . Utan sånt kan man faktiskt fixa själv .
Men jag har inte ens försökt att förminska den, vet inte hur det blev så . Rätt jobbigt faktiskt .
När jag åt mat förut så orka jag knappt en portion . Jag bestämde att vi skulle äta pappas köttbullar och makaroner . Men fick knappt i mej nåt, det var riktigt läskigt faktiskt . Länge sen det var såhär .
Kan va därför jag inte mår så bra idag, svårt att få i mej näring . Får börja äta mer fiber, sallad och dricka mycket vatten . Måste bara komma ihåg det med . Jag är senil . 

Hmm, idag har jag inte gjort allt för mycket . Bara duschat egentligen .
Gått runt som en jävla zombie . Kan knappt hålla ögonen öppna .
Men jag har börjat rita igen, börjar få tillbaka min fantasi . Det är riktigt nice .
Jag ritar när jag vill slappna av, rensa huvet lite . Rekomenderar faktiskt det, även till dom som säger att dom inte kan rita . Va spelar det för roll ? Övning ger färdighet .

I veckan, inget . Eller jag är ensam på onsdag . Någon som kanske vill hålla mej sällskap lite ?
Behöver inte göra nåt speciellt, bara umgås . Hör av er isåfall .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0