- Tredje inlägget

Har precis gjort en töjning till mej och en till min kära vän My :)
Hon ville ha en med en blomma på, och självklart fick hon det ! Får besök av henne imorgon igen ^^ Svin nice ju !
Ska nog inte göra nåt mer idag, väntar på att paradise hotel ska börja igen ! Dom hade uppehål jätte länge :(
Men nu är det tillbaka ! UNDERBART !

Ska fixa lite anteckningsblock imorgon :) endast för att jag börjar skolan . Och börja packa lite smått :P
Men kommer hem på fredagen igen så jag tar med mej lite mer på antingen söndagkväll eller på måndagmorgon .

Berit Silfver - Tror att han har tröttnat på mej, men så är det när man är jobbig som jag . Och har tycker faktiskt att jag är jobbig :(

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0