- Underbara My <3 ^^

Var nyss hos My och Jimmy ^^ gick dit vid 8 tror jag ? Något sånt iallafall
Det var bara chill med My, Jimmy, Marielle, jag och Sara . Hade jätte trevligt faktiskt :)
Skratta så mycket att jag fick ont i min käke :O det var riktigt länge sen !
Älskar att vara med My och Jimmy :) underbara människor ^^ <3

Sov lite innan jag drog dit, kunde inte sova inatt så gick och la mej efter maten . Fast gick och la mej vid 11 först, men kunde inte somna då !
Men somna redigt gött efter maten ^^ Sov till halv8, svara på My's sms, platta håret, plocka i saker i väskan och gick hemifrån :) blev bara 4 öl men det räckte :)
Dock fuskade jag massor ikväll ! Ostbågar, chips, choklad och öl :P men vafan, man måste få unna sej ibland ! Och jag ska till gymmet på måndag :)

Just nu kollar jag på Helter Skelter ^^ Om Charles Manson, fyfan vilken man ! Och han kanske kommer ut 2012 .
Men orkar troligtvis inte kolla på hela så ska nog beställa hem den ^^
Imorgon, hmm . Vet inte . Jimmy frågade om jag kunde bjuda på kaffe och självklart kan jag det ! Så får se om dom hör av sej :)
Annars blir det nog bara slapp, vilket är jäääävligt skönt . Kanske kolla på sSherlock Holmes ^^ den nya !
Får se :)

Berit Silfver - Jag säger rätt onödiga saker ibland, men endel vet verkligen inte när man ska hålla käften

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0